קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

סטייק סולסברי למבוגרים

סטייק סולסברי למבוגרים
סטייק סולסברי למבוגרים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 26 גרם חלבון 36 גרם של שומן, וסך הכל 556 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לכו לחנות ותביאו שאלוט, בצל, בקר טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין האדום היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות פינו נואר כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סטייק צ'יפוטלה, כיסים חמים למבוגרים., סטייק סולסברי, ו סטייק סולסברי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לזרוק בשר בקר טחון, בצלי שאלוט טחון יחד בקערת ערבוב ומערבבים לשלב בערך. מקפלים ביצה מוכה, מלח ופלפל. המשך ערבוב הבשר, תבלינים וחלמון ביצה יחד עד התערובת משולבת היטב.טופס את הבשר מתובל לתוך ארבע קציצות ולהניח בצד בזמן שאתה מתחיל להכין את רוטב הפחתת פטריות ובצל.להביא מלאי בשר, יין אדום ותימין טרי להרתיח מעל להבה גבוהה בינוני. המשך להתבשל עד מופחת בחצי לשלושה רבעים.ממיסים שתי כפות חמאה מבהירה במחבת ברזל יצוק או נירוסטה מעל להבה מתונה. כאשר החמאה היא מקציפה, אבל עדיין לא השחמה, לזרוק בצל ומטגנים עד שהם משחררים את הניחוח שלהם ואת הקצוות שלהם מתחילים caramelize.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר את הבצלים מהמחבת, וזרוק את הפטריות, דואג לא צפוף במחבת. המשך sautã©eing הפטריות עד ריחני וחום. תניח בצד.ממיסים עוד שתי כפות חמאה מבהירה במחבת ומוסיפים את קציצות סטייק סולסברי לשומן החם € " צורב משני הצדדים עד נחמד וחום בצד החיצוני אבל עדיין ורוד במרכז. לחנוק עם פטריות sautã©ed ובצל.לאחר היין והמלאי מצטמצמים בחצי לשלושה רבעים, להסיר ולהשליך את הענפים של קורנית.
מרכיבים שתצטרך
3
לטאטא בשתי כפות חמאה ולהמשיך להתבשל במשך אחת עד שתי דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים את רוטב ההפחתה על סטייקים סולסברי, פטריות ובצל. המשך להתבשל מעל להבה נמוכה למדי עד הסטייקים מבושלים דרך.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים חם, עם רוטב פאן.
מרכיבים שתצטרך