קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

סטייק עוף מטוגן על מקל עם מהזה רוטב

סטייק עוף מטוגן על מקל עם מהזה רוטב
סטייק מטוגן עוף על מקל עם מהרוטב כאן יכול להיות מתכון טוב להרחבת אוסף המנות העיקריות שלכם. מנה אחת מכילה 518 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 36 גרם שומן. מתאים ל-6 ומחירו 2 מנות.72 דולר למנה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. 10 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם מלח, שמנת, שמן קנולן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 60%. הציון הזה די טוב. נסו סטייק עוף מטוגן על מקל עם מהזה רוטב, סטייק עוף מטוגן על מקל עם מהזה רוטב, ו עוף מטוגן בתנור על מקל (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
השחילו את רצועות סטייק הקוביה הפרוסות על השיפודים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק קובייהסטייק קובייה
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
3
בתבנית אפייה מקציפים יחד את הביצה, החמאה והרוטב החם. בתבנית אפייה שנייה משלבים את הקמח, קמח הסולת, הפפריקה, אבקת השום, אבקת הבצל, הקאיין, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קמח סולתקמח סולת
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
חלב-חמאהחלב-חמאה
רוטב חריףרוטב חריף
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
4
מחממים את שמן הקנולה בסיר בינוני על אש בינונית-גבוהה עד 350 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
לחפור את שיפודי הבקר בתערובת הקמח ולנער עודפים כך שהם מאובקים קלות. טובלים אותם בתערובת החלב והביצה המצפים את שני הצדדים, ואז מחזירים לתערובת הקמח ומקפידים לציפוי לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
בקרבקר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
6
קבוצות עבודה של 6 מטגנים את השיפודים בשמן חם עד שהציפוי חום זהוב ופריך, בערך 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
7
מוציאים לצלחת מרופדת במגבות נייר לניקוז. ניתן להחזיק את השיפודים בתנור שחומם מראש ל -250 מעלות צלזיוס תוך כדי טיגון השיפודים שנותרו. מסדרים את השיפודים על מגש הגשה ומגישים את הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
שיפודיםשיפודים
תנורתנור
8
הקציפו את כל מרכיבי הרוטב בקערה קטנה עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

מרכיבים

12אינצ ' ים18 שיפודי במבוק18 שיפודי במבוק1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2(חוֹרֶף)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1(קיבלר)(קיבלר)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,חזרתחזרת11 קילו קישואים,שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה קצוצים טרייםעלי פטרוזיליה קצוצים טריים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח סולת או קמח תירסקמח סולת או קמח תירס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק, פרוס לרצועות רחבות 1 אינץסטייק, פרוס לרצועות רחבות 1 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירות המובילות שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ארבעה יקב בריקס פאסו רובלס סנג ' ובזה, מונית, תערובת מרלו "סקוסו". יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
ארבעה יקב בריקס פאסו רובלס סנג ' ובזה, מונית, מרלו
ארבעה יקב בריקס פאסו רובלס סנג ' ובזה, מונית, מרלו "סקוסו" תערובת
קליפורני "סופר טוסקני" של סנגיובזה, קברנה סוביניון ומרלו הוא נסיעה מלאה של גאלופ לחושים. ניחוח מרוכז של פטל אוכמניות עם טבק ותבלינים לתת אף נועז חם לתערובת זו. פטל ואספרסו על החיך מאוזנים על ידי טאנינים מלאים ומעוגלים ברמזים של פלפל וניל עם גימור ברי מתוק.