קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות2
ציון בריאות66
מגזין

סטייק עם רוטב גבינת עיזים

סטייק עם רוטב גבינת עיזים
אם יש לך על 1 שעה ו 15 דקות כדי לבלות במטבח, סטייק עם רוטב גבינת עיזים יכול להיות מדהים ללא גלוטן מתכון לנסות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. מנה זו מכילה סביב 70 גרם חלבון 48 גרם של שומן, וסך הכל 879 קלוריות. גשו לסופר וקנו תפוחי אדמה אפויים, תארזי גבינת עזים מסוג דלאמיר, עלי טימין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מושלם עבור יום ולנטין. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. מתכונים דומים: סטייק גבינת עיזים עם זיגוג בלסמי, סטייק, גבינת עיזים וסלט פטל, ו סטייק צ'ימיצ' ורי עם גזר שרוף וגבינת עיזים.

הוראות

1
מחממים התנור כדי מאוורר 160c / קונבנציונאלי 180c / גז
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
להטות את הפרוסות לתוך פח צלייה ולזרוק אותם בשמן וקורנית. צלוי במשך 35-45 דקות, הופך פעם אחת, עד שהם פריכים מבחוץ ורך באמצע.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
3
כ -15 דקות לפני הפרוסות מוכנות, להסיר את הקליפה מגבינת העזים ולהשליך, ולאחר מכן לחתוך לחתיכות. שים את זה לתוך קערה קטנה ומיקרוגל על בינוני במשך 1 דקה להמיס. הכה את frache crme, לחזור למיקרוגל וחום עוד דקה על מדיום עד הגבינה ו frache crme נמס לתוך רוטב. מתבלים במלח ובפלפלים ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיזיםגבינת עיזים
תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מחממים מחבת מחבת על אש גבוהה. לתבל את הסטייקים עם פלפל שחור ולבשל אותם במשך 2 דקות בכל צד לנדיר, או עד 4 דקות בכל צד עבור כל הכבוד. מחלקים את הרוטב בין שתי קערות לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו אוסף R ריימונד עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.