קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות31
מגזין

סטייק צלע עם חומץ יין אדום וירוקים: פחמימות נמוכות

סטייק צלע עם חומץ יין אדום וירוקים: פחמימות נמוכות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק אגף עם חומץ יין אדום וירקות: פחמימות נמוכות. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 446 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמן זית, חומץ יין, עלי אורגנו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. נסו סטייק צלע ברוטב יין, יין אדום סטייק צלע במרינדה, ו סטייק צלע עם רוטב יין שום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית במחבת בינונית על חום בינוני. מתבלים את שני הצדדים של הסטייקים עם מלח ופלפל לפי הטעם. כאשר השמן חם ובוהק, מוסיפים את הסטייקים ומבשלים, מכוונים כל פעם, עד מהגוני צרוב ועשיר, כ -6 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מעבירים את הסטייקים לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
3
מוסיפים את השום למחבת ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד ארומטי, על 1 דקה. משוך את המחבת מהחום, להוסיף את החומץ, ולהשתמש בכפית עץ כדי לגרד את כל חתיכות משחימים שנצמדים למחבת. מערבבים את האורגנו, חמאה, וכל מיצים מן הסטייק, עד החמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
חומץחומץ
חמאהחמאה
שוםשום
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
4
מוסיפים את הירוקים למחבת, מתבלים במלח ופלפל, וזורקים רק עד שהם מתחילים לנבול, כ -30 שניות. חותכים את הבשר נגד התבואה לפרוסות דקות, מחלקים בין 2 צלחות, העליון עם ירקות ומיצי פאן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירוקירוק
דגניםדגנים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
לשרת.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. The Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder נאפה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder Napa
Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder Napa
דובדבן שחור, תבלינים, עשיר