קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

סטייק קוביית ברביקיו איטלקי (רחל ריי)

סטייק קוביית ברביקיו איטלקי (רחל ריי)
סטייק קוביית ברביקיו איטלקי (רחל ריי) הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 434 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. אם יש לכם חומץ בלסמי, רוטב ווסטרשייר, שמן זית כתית מעולה evoo, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו סטייק שוויצרי קל: סטייק קובייה לבבי, סטייק פרמז'ן קובייה, ו קוביית סטייק Milanese (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. Wild & Wilder המרלו המציגים עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.