קושירגיל
מוכן ב33 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

סטייק שווייצרי הונגרי

סטייק שווייצרי הונגרי
המתכון סטייק השוויצרי ההונגרי יכול לספק השתוקקות מזרח אירופה שלך בסביבה 33 דקות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 246 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. גשו לסופר וקנו עירית, פפריקה, קטשופ ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: סטייק שודד הונגרי, סטייק שוויצרי קל: סטייק קובייה לבבי, ו סטייק שוויצרי לשניים.

הוראות

1
חותכים בשר ל 4 חתיכות הגשה.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
2
מפזרים את שני הצדדים של בשר עם מלח מתובל.
מרכיבים שתצטרך
מלח מתובלמלח מתובל
בקרבקר
3
תרסיס מחבת nonstick 12 אינץ ' עם ספריי בישול; חום מעל חום בינוני גבוה. לבשל בשר במחבת 4 עד 8 דקות, הופך פעם אחת, עד חום.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מערבבים עגבניות, פפריקה, קטשופ וזרע קימל; להפחית את החום. מכסים ומבשלים 15 עד 20 דקות או עד בשר מכרז. למעלה כל מנה עם שמנת חמוצה ועירית.
מרכיבים שתצטרך
זרעי קימלזרעי קימל
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עגבנייהעגבנייה
קטשופקטשופ
פפריקהפפריקה
עיריתעירית
בקרבקר

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Beringer האוול הר Bancroft ראנץ ' מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק