קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות24
מגזין

סטייקים בניו יורק עם רוטב וניל ודובדבן

סטייקים בניו יורק עם רוטב וניל ודובדבן
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? סטייקים בניו יורק עם רוטב ונילן ודובדבן יכולים להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מכין 2 מנות עם 754 קלוריות, 48 גרם חלבון, ו 33 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך סוכר, מים, סטייקים חשפנות בניו יורק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האהבה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 62%. ציון זה הוא מוצק. סטייקים בניו יורק ברוטב פלפל ירוק, סטייקים בניו יורק עם רוטב בורסין ומרלו, ו ניו יורק סטריפ סטייקים עם רוטב חרדל חזרת דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים גריל חיצוני לחום גבוה, ושמן קלות את הסורג. משפשפים את הסטייקים הניו יורקיים משני הצדדים ברוטב הווסטרשייר, ואז מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מבשלים את הסטייקים על הגריל שחומם מראש עד שהם מתחילים להתייצב, והם חמים ומעט ורודים במרכז, 6 עד 7 דקות לכל צד. מדחום לקריאה מיידית המוחדר למרכז אמור לקרוא 140 מעלות פרנהייט (60 מעלות צלזיוס). לאחר סיום הסטייקים, מכסים אותם בשתי שכבות של נייר אלומיניום, ומניחים לנוח באזור חם למשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
3
בזמן שהסטייקים מתבשלים מכינים את רוטב הדובדבנים על ידי הבאת היין האדום לרתיחה בסיר על אש בינונית-גבוהה; מרתיחים 5 דקות. מערבבים פנימה את הדובדבנים, הסוכר ותמצית הווניל. מחזירים לרתיחה, ואז מנמיכים את האש לבינונית, ומבשלים עד שהדובדבנים רכים, 5 עד 7 דקות. ממיסים את עמילן התירס במים ואז מערבבים לרוטב הדובדבן המבעבע. מבשלים כמה דקות עד שרוטב הדובדבן מסמיך.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
עמילן תירסעמילן תירס
דובדבניםדובדבנים
יין אדוםיין אדום
סטייק.סטייק.
רוטברוטב
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
יוצקים את הרוטב על הסטייקים להגשה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
רוטברוטב

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. הספסל סונומה קוסט פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
ספסל סונומה חוף פינו נואר
ספסל סונומה חוף פינו נואר
רזה, תוססת ומענגת. מקורו בעיקר מ-סנג 'יאקומו אמארל רנצ' ויניארד בסונומה קוסט אווה. זהו יין בעל מבנה רזה ואלגנטי וחומציות תוססת, המזכיר Burgundy.It משלים רטבים עשירים, בשרים קלויים ואוהב להיות מזווג עם עופות.