קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות55
מגזין

סטייקים דג חרב בגריל עם פסטו זית

סטייקים דג חרב בגריל עם פסטו זית
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? סטייקים דג חרב בגריל עם פסטו זית יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מנה אחת מכילה 454 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו עלי ארוגולה, עלי פטרוזיליה שטוחים, סטייקים של דג חרב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו סטייקים דג חרב בגריל, סטייקים דג חרב בגריל עם סלסה, ו סטייקים דג חרב בגריל עם סלט תירס herbed (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים דג וכרישה על גריל. לבשל במשך כ 5 דקות; להסיר כרישה מן הגריל, ולאחר מכן להפוך דגים. לבשל דגים במשך 5 דקות נוספות או עד כמעט מבושל דרך; להסיר מן הגריל, ולהעביר צלחת הגשה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אלזס וילם פינו גרי ריזרב. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.