קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

סטייקים מחבת צרוב ברזל שטוח

סטייקים מחבת צרוב ברזל שטוח
סטייקים מחבת צרוב ברזל שטוח עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 370 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם מלח, שמן זית, פפריקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. נסו וויסקי עם סטייקים מברזל שטוח, לרחוש & עשן סטייקים ברזל שטוח, ו סטייקים מברזל שטוח עם רוטב בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקצץ סטייקים, במידת צורך.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
2
מערבבים תיבול איטלקי ואת 4 המרכיבים הבאים; לשפשף מעל סטייקים.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
סטייק.סטייק.
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
3
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים סטייקים ומבשלים 4 עד 5 דקות בכל צד או במידה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
5
בואו לעמוד 5 דקות.

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות Maddalena מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.