קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

סטייקים קובייה מנחמים

סטייקים קובייה מנחמים
סטייקים קובייה מנחמים הוא חלב חינם ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 387 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. לך לחנות ותביא סטייקים, תבלין, קרם מרוכז של מרק פטריות, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. וזה די טוב. מתכונים דומים: סטייק קובייה מרוקאי, סטייקים קוביית שום, ו סטייקים קובייה חנוקים של לורי.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מרלו עמק אלכסנדר עמק Matanzas קריק. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.