קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות18
ציון בריאות53
מגזין

סיב גבוה מוזלי

סיב גבוה מוזלי
המתכון high-fibre muesli יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 15 דקות. מתכון זה מספק 18 מנות. עם 99 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים ממש אהבו את ארוחת הבוקר הזאת. 85 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, ותפריט טבעוני. מתכון זה מ-BBC מזון טוב דורש שיבולת שועל, כל סובין, wheatgerm, וצימוקים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 99% וזה מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : ארוחת בוקר מהירה וקלה סיבים, חלבון גבוה, מאפינס אוכמניות סיבים גבוהים, ו חטיף חלבון גבוה: שמחת שקדים בריאה "עוגת גבינה" {ללא גלוטן, פחמימות נמוכות + חלבון גבוה}.

הוראות

1
מערבבים הכל בקערה גדולה. אתה יכול לאחסן את זה עד 2 חודשים במיכל אטום. כאשר אתה מוכן לשרת, לשפוך הרבה חלב צונן על ולתת לו להשרות במשך כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. השלד גרונר Veltliner (1 ליטר) עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
טרי, פירותי, ומעל לכל, מזון ידידותי, שלנו Grüner Veltliner ("Gru-Vee" בקיצור) מראה את הקסמים שהופכים את הענבים האהוב של אוסטריה יין לבן זני. יין עסיסיסי עם טעמי פירות נפץ, זרמים תחתיים מינרליים קלים, וגימור מלא, רחב ידיים.