קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

סיר לחץ צ'ילי

סיר לחץ צ'ילי
סיר לחץ צ'ילי דורש סביב 50 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון ידידותי ללא גלוטן, ללא חלב ופודמפה מגיש 4 . מנה אחת מכילה 838 קלוריות, 97 גרם חלבון, ו 35 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה עובד גם כמנה עיקרית יקרה למדי עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 110 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. גשו לסופר וקנו כמון הקרקע, שמן בוטנים, פלפלים צ'יפוטלה ברוטב אדובו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח כשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף נהדר של 96%. מתכונים דומים: סיר לחץ צ'ילי, סיר לחץ צ'ילי עדשים, ו סיר לחץ בשר צבי צ'ילי.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מניחים את הבשר בקערת ערבוב גדולה וזורקים עם שמן הבוטנים והמלח. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מחממים סיר לחץ בעל 6 ליטר עם תחתית כבדה על אש גבוהה עד שהוא חם.
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
4
מוסיפים את הבשר ב -3 או 4 מנות ומשחימים מכל הצדדים, כ -2 דקות למנה. לאחר שכל אצווה משחימה, מניחים את הבשר בקערה גדולה ונקייה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
לאחר שכל הבשר שחום, הוסיפו את הבירה לסיר כדי להפיל את הסיר.
מרכיבים שתצטרך
בירהבירה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מגרדים את החלקים השחומים מתחתית הסיר.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוסיפים את הבשר חזרה לסיר הלחץ יחד עם הסלסה, צ 'יפס הטורטייה, פלפלי הצ' יפוטלה, רוטב אדובו, רסק עגבניות, אבקת צ ' ילי וכמון טחון ומערבבים לאיחוד. נעל את המכסה במקומו בהתאם להוראות היצרן. כאשר האדים מתחילים לשרוק מתוך התנור, להפחית את החום נמוך, רק מספיק כדי לשמור על שריקה חלשה מאוד. מבשלים 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
כמון טחוןכמון טחון
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב Adoboרוטב Adobo
סלסהסלסה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
8
מסירים מהאש ומשחררים בזהירות את האדים.
9
מגישים מיד.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, גרנאש ושיראז. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. המערות רוג ' ר גולארט גראן רזרבה קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
מערות רוג ' ר גולארט גראן רזרבה קאווה
מערות רוג ' ר גולארט גראן רזרבה קאווה
צהוב בהיר עם דגשים זהובים. ארומה בעוצמה טובה, פירות לבנים בשלים כגון תפוח ואפרסק. הערות אניס, שומר. זיכרונות של פטיסרי, שמרים ופרחים יבשים הערות. אגוזים יבשים. אחד חווה את העבודה של יותר מחמש שנים של הזדקנות על ליס.על החיך, רחב בכניסה, מלא וקרמי על החיך. עבה וקטיפה. הפרחים הלבנים היבשים וניחוחות הפירות חוזרים לחיך. החומציות הטובה שלו מספקת גימור מרענן ומתמשך.