קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סלומי עם ענבים Mostarda וחיטה מלאה Gnocci פריטי

סלומי עם ענבים Mostarda וחיטה מלאה Gnocci פריטי
Salumi עם Mostardan ענבים חיטה מלאה Gnocci פריטי עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 11 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 476 קלוריות. אם יש לכם גבינת פרמזן, חלב חם, חומץ שמפניה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: שומר-חזיר מעושן שום עם שומר Gremolatan ו ענבים Mostarda, חיטה מלאה ענבים אגוז בננה מאפינס, ו Gnocci עם ירקות פטה.

הוראות

1
להביא את כל החומרים למעט חרדל להתבשל בסיר גדול כבד על חום בינוני, ערבוב עד הסוכר מתמוסס. מבשלים עד נוזלים מתעבים וענבים רכים אבל רובם עדיין ללא פגע, ערבוב לעתים קרובות, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים בחרדל. לעשות קדימה: ניתן לעשות 1 שבוע קדימה. מגניב, כיסוי, וצינה.
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים חלב חם וסוכר בקערה קטנה; מערבבים בשמרים.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו לעמוד עד התערובת נראית ספוגית, על 6 דקות.
3
מערבבים 3/4 כוס קמח, מלח, קאיין בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים 7 כפות מים פושרים, 1 כפית שמן זית ותערובת שמרים; מערבבים עד לצורות בצק רכות מעט דביקות. מעיל עוד קערה גדולה עם שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים בצק והופכים למעיל. מכסים את הקערה בניילון נצמד ומגבת מטבח.
מרכיבים שתצטרך
6
בואו בצק לעלות באזור חם ללא טיוטה עד הוכפל נפח, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
7
ללוש בצק על משטח העבודה עד חלקה, זרועים קלות עם יותר קמח אם דביק מאוד. מחלקים בצק לשניים. לעצב כל חצי לתוך 2 אינץ 'רחב 1/3 אינץ' עבה מלבן. מכסים בניילון נצמד.
מרכיבים שתצטרך
8
הגדר את מכונת הפסטה להגדרה הרחבה ביותר. הפעל 1 מלבן דרך המכונה 6 פעמים.
מרכיבים שתצטרך
9
חותכים את הבצק במחצית לרוחב; הופכים את המכונה להגדרה הצרה הבאה. המשך להפעיל בצק דרך המכונה, התאמת להגדרה הצרה הבאה לאחר כל 6 עובר, עד שכל רצועה היא כ 4 אינץ 'רחב, 12 אינץ' ארוך, ו 1/16 אינץ ' עבה. חזור עם מלבן הבצק השני.
מרכיבים שתצטרך
10
חותכים כל רצועת בצק לרוחב לרצועות 1 אינץ ' רחב.
מרכיבים שתצטרך
11
יוצקים שמן קנולה לתוך סיר גדול לעומק של 1 אינץ'. צרף מדחום מטגנים עמוקים למחבת; שמן חום מעל חום בינוני עד בצק 177°. Fry בקבוצות עד זהב פריך, על 2 דקות לכל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
12
העברה לתבנית אפייה מרופדת בנייר מגבת.
13
מפזרים ניוקי חם עם גבינה. לעשות קדימה: ניתן לעשות 6 שעות קדימה.
מרכיבים שתצטרך
14
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר. לחמם מחדש בתנור 177° על 5 דקות.
1
תארגן את סלומי על מגש.
2
מגישים עם mostarda וניוקי.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)שמרים יבשים פעיליםשמרים יבשים פעילים1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה (לטיגון עמוק)שמן קנולה (לטיגון עמוק)0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שמפניהחומץ שמפניה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמגוון פרוסות דקיקות של בשרים איטלקיים נרפאו (כגון סלמי, מורטדלה, פרושוטו, ספק, ו coppa)מגוון פרוסות דקיקות של בשרים איטלקיים נרפאו (כגון סלמי, מורטדלה, פרושוטו, ספק, ו coppa)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון11 קילו קישואים,רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ2(חוֹרֶף)חם (105°f עד 115°F) חלב מלאחם (105°f עד 115°F) חלב מלא2(חוֹרֶף)לתיבול בשרלתיבול בשר11 קילו קישואים,שמן זית כתית מעולה ועוד עבור קערת ציפוישמן זית כתית מעולה ועוד עבור קערת ציפוי1רצועהקליפה של 1 כתום, הוסרו עם מקלף ירקותקליפה של 1 כתום, הוסרו עם מקלף ירקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת היטבגבינת פרמזן מגוררת היטב907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות נבעו ענבים אדומים ללא זרעים (אודותכוסות נבעו ענבים אדומים ללא זרעים (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ11 קילו קישואים,פלפל אדום מרוסק מיובשפלפל אדום מרוסק מיובש1(יכול להיות או להרחיק)(scant) מלח(scant) מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק7(חוֹרֶף)מים פושריםמים פושרים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(או יותר) קמח מחיטה מלאה(או יותר) קמח מחיטה מלאה