קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

סלט אגס גבינה כחולה

סלט אגס גבינה כחולה
סלט אגסי גבינה כחולה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, לקטו אובו צמחוני, יש בו בסה"כ : 201 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. אם יש לכם גבינה, רוטב לסלט, תערובת סלט לבבות של רומיין ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 29%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט אגס גבינה כחולה, סלט אגסים וגבינה כחולה, ו סלט אגס גבינה כחולה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובת הסלט, האגס, השקדים והגבינה הכחולה.
מרכיבים שתצטרך
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה
ירקות מעורביםירקות מעורבים
( 23)( 23)
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מזלפים רוטב וזורקים למעיל.
3
מגישים מיד.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מחזורים גלדיאטור שרדונה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
מחזורים גלדיאטור שרדונה
מחזורים גלדיאטור שרדונה
הארומטים באמת קופצים מהכוס. פפאיה, אפרסקים ואננס על האף עם רק רמז של אלון קלוי. נקטרינות ופירות אבן אחרים על החלק הקדמי. טעמים בשלים ועגולים של מיץ אפרסק ואננס. חומציות רכה ומרקם שופע עוטפים את הלשון לכיוון החלק האחורי של החיך.משתלב עם טעמים עשירים וקרמיים כמו צדפות בבור בלאן כתום. גם עוף אלפרדו, פטוצ ' יני פירות ים, או כל פסטה חנוקה ברוטב שמנת.