קושירגיל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות63
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אטריות קרות

סלט אטריות קרות
סלט אטריות קר דורש בערך 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה סביב 73 גרם חלבון 61 גרם של שומן, וסך הכל 1291 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %54 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך ירקות מוקפצים מטגנים מנגל בקר מערבבים ומטגנים, חומץ סיידר, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשורש ג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. מתכון זה מ Foodnetwork יש 9 אוהדים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 93% וזה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: סלט אטריות תאילנדי קר, סלט אטריות שומשום קר, ו סלט אטריות קר מזרחי.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בקערה קטנה להקציף יחד חמאת בוטנים, מיץ ליים, רוטב סויה, חומץ סיידר.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב סויהרוטב סויה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
בקערה גדולה לזרוק יחד מבושל לו מיין אטריות, שאריות ירקות מוקפצים, בצל ירוק וכוסברה. לזרוק עם רוטב עד שכל האטריות מצופות היטב.
מרכיבים שתצטרך
מערבבים ירקות ומטגניםמערבבים ירקות ומטגנים
אטריות מיין לואטריות מיין לו
בצל ירוקבצל ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוקפץ: בווק או מחבת גדולה מעל חום גבוה להוסיף את שמן קנולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
5
מוסיפים את הבשר ומבשלים עד השחמה, כ 3 דקות. שים בצד צלחת.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
6
באותו מחבת הבשר היה מבושל, להוסיף את הגזר, סלרי, בצל, פטריות, זנגביל, שום וברוקולי ומערבבים עד רך מעט אבל לא רך, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
ברוקוליברוקולי
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הסר מחצית הירקות והזמנות עבור המתכון המקוון עגול 2: סלט אטריות קר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פסטהפסטה
8
מוסיפים את הבשר למחבת יחד עם חצי מרוטב הויסין, וזורקים כדי לצפות את הבשר. שמור מחצית האטריות lo mein למתכון עגול 2: סלט אטריות קר. מסדרים את החצי הנותר של האטריות lo mein על מגש הגשה העליון עם בקר מוקפץ.
מרכיבים שתצטרך
אטריות מיין לואטריות מיין לו
רוטב הויסיןרוטב הויסין
פסטהפסטה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
רוטב הויסין: בקערה בינונית, לטאטא את כל מרכיבי הרוטב עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
10
הוסף חצי מוקפץ ולשמור את המחצית הנותרת בפעם הבאה שאתה עושה מוקפץ. רוטב הויסין הנוסף יחזיק מעמד עד 2 שבועות במיכל אטום המאוחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאריות ירקות מוקפצים ומטגנים מנגל בקר מערבבים ומטגניםשאריות ירקות מוקפצים ומטגנים מנגל בקר מערבבים ומטגנים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צ'אק בקר, פרוס לרצועות דקותסטייק צ'אק בקר, פרוס לרצועות דקות1ראשברוקולי, חתוך לפרחיםברוקולי, חתוך לפרחים2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2גזר, פרוס על 1/4 אינץ ' עבהגזר, פרוס על 1/4 אינץ ' עבה2ביוןסלרי, פרוס על 1/4 אינץ ' עבהסלרי, פרוס על 1/4 אינץ ' עבה2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה קצוצהכוסברה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טחון טרישום טחון טרי11 קילו קישואים,שום קצוץשום קצוץ11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קצוץג'ינג'ר קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שורש זנגביל טחון טרישורש זנגביל טחון טרי11 קילו קישואים,שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות lo מיין חבילה, מבושל על פי הוראות החבילהאטריות lo מיין חבילה, מבושל על פי הוראות החבילה2(חוֹרֶף)(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס06 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות כפתור לבן, פרוסותפטריות כפתור לבן, פרוסות11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל צהוב, פרוסבצל צהוב, פרוס