קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

סלט ארוגולה פפרונצ'יני

סלט ארוגולה פפרונצ'יני
סלט ארוגולה פפרונצ'יני נטול גלוטן,, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הר ד ' אובר יש 72 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. צאו לחנות ואספו תרד לתינוק, ויניגרט בלסמי, בצל ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 5 דקות. עם כפית ציון 89%, המנה הזו יוצאת מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט כרובית עם פפרונצ'יני ופלפלים, סלט עדשים חריף עם שמיר ופפרונצ'יני, ו נפצי פפרונצ'יני.

הוראות

1
בקערת סלט גדולה שלבו את הארוגולה, הרומיין, הבצל, הפפרונצ ' יני והעגבנייה.
מרכיבים שתצטרך
חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
רומייןרומיין
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מזלפים ויניגרט; זורקים בעדינות לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרואנר וולטלינר. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. כרם בולייה קרנרוס שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
כרם בולייה קרנרוס שרדונה
כרם בולייה קרנרוס שרדונה
צבע זהב צהוב-ירוק עדין. הפרי השופע, הקדמי, מתבטא היטב בניחוחות עשירים, דבש אגסים ותמצית וניל, עם גוונים של עשבי תיבול טריים ומרציפן. טעמים מלאים ושופעים מאוד חושפים משולב, בדרך כלל קרנרוס, תפוח בשל ופירות אפרסקיים בשילוב עם אלמנטים וניל-קינמון חריפים של אלון. הגימור קרמי, עגול וטעים, לא "צ ' רי" ולא שרף, האלון איזן דק את הפרי העוצמתי. זהו יין בעל מרקם מפואר, בעל תמצית גבוהה; נייר כסף נהדר למנות דגים עשירות, עוף מלוח או צלי עגל.