קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות36
מגזין

סלט גמביה שרימפס בגריל

סלט גמביה שרימפס בגריל
סלט גמבו שרימפס בגריל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 8 . מנה אחת מכילה 209 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. אם יש לך בצל, במיה, עגבניות ירושה תינוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש, מרק גמביה חסילונים, ו מרק גמביה חסילונים (מתכונים דומים).

הוראות

1
משרים שיפודי עץ במים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים גריל לחום 350 עד 400 (בינוני-גבוה). לקלף שרימפס; devein, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
3
טפטוף שרימפס עם 1 כף. שמן זית, ומפזרים 1/2 כפית. תיבול קייג ' ון. תשחיל שרימפס על שיפודים.
מרכיבים שתצטרך
4
טפטוף במיה, בצל, פלפל עם הנותרים 1 כף. שמן זית; מפזרים 2 כפית הנותרים. תיבול קייג ' ון.
מרכיבים שתצטרך
5
במיה גריל, מכוסה במכסה גריל, 4 דקות בכל צד או עד מכרז. פרוסות בצל גריל ופלפל פעמון, מכוסה במכסה גריל, 6 דקות בכל צד או עד מכרז. גריל שרימפס, מכוסה במכסה גריל, 2 דקות בכל צד או רק עד שרימפס להפוך ורוד.
מרכיבים שתצטרך
6
חותכים במיה במחצית לאורכו. קוצצים גס פלפל. לזרוק יחד במיה, פלפל, ובצל בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר שרימפס משפדים, ולזרוק עם תערובת במיה, עגבניות, ויניגרט תירס טרי.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.