קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות21
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט הטונה הכי טוב שלי

סלט הטונה הכי טוב שלי
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? סלט הטונה הכי טוב שלי יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 291 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו מלח, סלרי, בצלים ירוקים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בתפוח האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי תפוחים אגס אגס כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 66%. נסו יום ראשון בריא, טעים, סלט טונה אמיתי - לסלט טונה, להמיס, היתרונות הבריאותיים של טונה: סלט Antipasto ים תיכוני, ו צ'ילי קרוש טונה Ahi & סלט אבוקדו עם רוטב שום כוסברה (GF!) ... ו Fave five Friday: Healthy טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד הראשון 9 מרכיבים. כיסוי וצינה 1 שעה.
2
חותכים ומשליכים קרום מפרוסות לחם, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
3
מורחים 6 פרוסות לחם באופן שווה עם סלט טונה. למעלה עם חסה ופרוסות לחם שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
מורחיםמורחים
לחםלחם
טונהטונה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא רוברט Mondavi נאפה מרלו. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.