קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות35
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט העוף הסיני הטוב ביותר אי פעם

סלט העוף הסיני הטוב ביותר אי פעם
המתכון הטוב ביותר אי פעם סלט עוף סיני יכול לספק הכמיהה הסינית שלך בערך 45 דקות. מנה אחת מכילה 204 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 8. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך עוף, בצל ירוק, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: סלט עוף סיני ללא אשמה-סלט זה קל, בריא ומלא טעם, סלט עוף סיני, ו סלט עוף סיני.

הוראות

1
במחבת 2-3 ליטר מעל חום גבוה, להביא כ 1 ליטר מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים אספרגוס ומבשלים עד פריך במכרז, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
לנקז, ולאחר מכן לצלול אספרגוס לתוך מי קרח כדי לעצור את הבישול.
מרכיבים שתצטרך
4
לנקז ולהניח בצד.
5
מנותקים ומשליכים קצוות מתפוזים. בעקבות עקומת הפרי, לחתוך את הקליפה ואת הקרום החיצוני. חותכים תפוזים לרוחב לתוך סיבובים בעובי 1/4 אינץ', ולאחר מכן לחתוך את הכדורים האלה לרבעים. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים את שמן הירקות לתוך מחבת 3-4 ליטר (השמן צריך להיות על 1/2 אינץ ' עמוק) ולהגדיר על חום בינוני גבוה. כאשר השמן מגיע 350, להוסיף רצועות wonton ומטגנים, ערבוב, עד חום זהוב משני הצדדים, על 30 שניות בסך הכל. להרים עם כף מחורץ ולהעביר מגבות נייר כדי לנקז.
מרכיבים שתצטרך
7
בקערה גדולה, לזרוק את הכרוב, עוף, ואספרגוס עם הרוטב. למעלה עם אבוקדו, פרוסות תפוז, רצועות וונטון, ואז מקשטים עם בצל ירוק זרעי שומשום.
מרכיבים שתצטרך
8
רוטב סויה-ג ' ינג ' ר חריף. בקערה בינונית, לטאטא יחד 2 כפות חומץ יין אורז, 2 כפות סוכר חום, 1 1/2 כפות רוטב סויה, 1 כף רוטב צ 'ילה אדום אסיה (כגון Sriracha), ו 1/2 כפיות ג' ינג ' ר טרי מגורר. לטפטף לאט 1/4 כוס שמן צמחי או שמן זרעי ענבים, לטאטא כל הזמן. מתבלים במלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
9
הערות: כדי לחסוך זמן, אתה יכול להשתמש wontons פריך קנה חנות או אטריות מיין צ ' או במקום טיגון משלך. אתה יכול גם להחליף אחד 11 אונקיה יכול של תפוזים מנדרינית עבור פרוסות תפוז טרי.
מרכיבים שתצטרך