קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות39
מגזין

סלט טונה וירקות

סלט טונה וירקות
טונאן וסלט ירקות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 22 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 335 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 6 . 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם זיתים, מלח ופלפל, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 90% וזה נהדר. נסו סלט פסטה ירקות וטונה, סלט פסטה ירקות וטונה, ו סלט טונה ירקות אורזו # Bumbleebeeb2s (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה לשלב סלרי, עגבניות, אפונת חומוס, בצל, פטרוזיליה וזיתים. טונה פתית ולהוסיף לסלט. סלט שמלה עם מיץ של 2 לימונים בערך 1/3 כוס שמן זית. מתבלים את הסלט במלח ופלפל וזורקים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חומוסחומוס
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
לימוןלימון
זיתיםזיתים
בצלבצל
מיץמיץ
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות יין ריו ריזרב מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
מרלו לשמורת טינגה ריו
מרלו לשמורת טינגה ריו
אדום אודם בצבע עם הערות של פטל ותותים על האף. תבלינים מתוקים הגיעו דרך על החיך מן האלון הצרפתי והאמריקאי ואת החיך מסיים עם טאנינים עגולים רכים. טבעוני בר קיימא מוסמך.