קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות42
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טונה טחון ירקות

סלט טונה טחון ירקות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלט טונה טחון ירקות. מנה זו מכילה כ 26 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 240 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך פלפלים, להתענג, גזר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. מתכונים דומים: סלט טונה אבוקדו צמחוני טעון, סלט ירקות טעון, ו צנצנות סלט תפוחי אדמה בקיץ טעונות ירקות.

הוראות

1
המקום פיזר טונה בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים ירקות ומערבבים היטב.
3
מוסיפים מיונז, חרדל דבש, תבלין, מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
חרדל דבשחרדל דבש
פלפל שחורפלפל שחור
להתענגלהתענג
מיונזמיונז
מלחמלח
4
מערבבים היטב. מתבלים עם יותר מלח ופלפל שחור, לפי הטעם, אם תרצו. מממממ!
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל

ציוד

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מקורו של יין מרלו עמק נאפה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
מקור יין נאפה עמק מרלו
מקור יין נאפה עמק מרלו
מרלו 2006 שלנו אינו ביישן, עם גוון גארנט עמוק וכהה וניחוחות שופעים של שחור עשירדובדבן, קסיס וציפורן. טאנינים נגישים ומשולבים ממסגרים את הפרי הכהה הנדיבטעמים ומעילים את החיך בקטיפה רכה. הגימור הארוך והפירותי, מהול בתבליני הסתיו.,מסתיים עם zing חמוציות תוסס. "זהו יין קלאסי מאוד מבציר מדהים. קחזה, מיילס!"צוחק יינן טום רינלדי, עם התייחסות לסרט לצדדים.