קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות19
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טונה טרגון

סלט טונה טרגון
סלט טונה טרגון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 342 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, טרגון, גבינת פרובולון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . , שהוא מוצק. נסו סלט טונה טרגון, סלט פסטה טונה טרגון, ו סלט עגבניות, טונה וטרגון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים יחד מיונז, פטרוזיליה, עירית, טרגון, גרידת לימון, מיץ לימון, חרדל דיז ' ון ופלפל בקערה עד לשלב היטב. מערבבים בעדינות את הטונה המתקלפת, מכסים ומקררים עד שמצונן, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
מיונזמיונז
טרגוןטרגון
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
פלפלפלפל
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מורחים טונה באופן שווה על פני ארבע פרוסות הלחם. למעלה עם עגבניות, וגבינה אם משתמשים, ואז למעלה עם פרוסות לחם שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
לחםלחם
טונהטונה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Beringer האוול הר Bancroft ראנץ ' מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק