קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות60
מגזין

סלט טונה טרי

סלט טונה טרי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט טונה טרי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 202 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לכם דבש, זיתים, עלים ירוקים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. נסו סלט טונה טרי, סלט טונה טרי, ו סלט טונה טרי (או סלמון) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מרלו Beringer האוול הר בנקרופט. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק