קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

סלט טונה מקסיקני פיקנטי

סלט טונה מקסיקני פיקנטי
סלט טונה מקסיקני פיקנטי יכול להיות רק מקסיקניות מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מכין 8 מנות עם 69 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 23 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לכם אפונה, פלפלי צ'יפוטלה ברוטב אדובו, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 59%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: סלט טונה מקסיקני, סלט טונה מקסיקני, ו סלט טונה מקסיקני.

הוראות

1
מערבבים בקערה טונה, אפונה, פלפלי צ ' יפוטלה, מיונז, בצל טחון מיובש, מלח שום ופלפל שחור עד לאיחוד יסודי.
מרכיבים שתצטרך
בצל מיובשבצל מיובש
שמן פלפלשמן פלפל
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר, ו רוז-יין הם הבחירות המובילות שלי לטונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ארבעה יקב בריקס פאסו רובלס סנג ' ובזה, מונית, תערובת מרלו "סקוסו". יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
ארבעה יקב בריקס פאסו רובלס סנג ' ובזה, מונית, מרלו
ארבעה יקב בריקס פאסו רובלס סנג ' ובזה, מונית, מרלו "סקוסו" תערובת
קליפורני "סופר טוסקני" של סנגיובזה, קברנה סוביניון ומרלו הוא נסיעה מלאה של גאלופ לחושים. ניחוח מרוכז של פטל אוכמניות עם טבק ותבלינים לתת אף נועז חם לתערובת זו. פטל ואספרסו על החיך מאוזנים על ידי טאנינים מלאים ומעוגלים ברמזים של פלפל וניל עם גימור ברי מתוק.