קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

סלט יווני עם צידנית רימונים

סלט יווני עם צידנית רימונים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט יווני עם מצנן רימון. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 347 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. אם יש לך מים מוגזים, באגט לחם, עגבניות שזיפים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב התפוז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: מצנן רימונים אגס, רימון-צידנית כתומה, ו אפונה לירות, סלט רימון שברה עם ויניגרט יוגורט יווני.

הוראות

1
מערבבים את 7 המרכיבים הראשונים (באמצעות מלח) בקערה קטנה; מוסיפים שמן זית, מטאטא עד בשילוב. שים את התחבושת בצד.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים את החסה ואת החומרים הבאים 5 (דרך חומוס) בקערה גדולה; לטפטף את הסלט עם רוטב ולזרוק. למעלה עם גבינה ו 4 פרוסות ביצה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מגישים את הסלט עם פרוסות באגט קלוי.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט
1
מערבבים מיץ ומים מוגזים בקנקן.
מרכיבים שתצטרך
מים מוגזיםמים מוגזים
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
2
מגישים משקאות על קרח מרוסק ומקשטים עם פרוסות תפוז.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
1 כף עשבי תיבול ירוקים טריים קצוצים כמו פטרוזיליה, שמיר ו/או עירית1 כף עשבי תיבול ירוקים טריים קצוצים כמו פטרוזיליה, שמיר ו/או עירית

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)באגט לחם צרפתי, קלויבאגט לחם צרפתי, קלוי439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס (שעועית חומוס), סחוט ושטוףחומוס (שעועית חומוס), סחוט ושטוף11 קילו קישואים,צלפים, מנוקזים וקצוציםצלפים, מנוקזים וקצוצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון בינוני קלופים, חצוי לאורך, פרוס דק (עלמלפפון בינוני קלופים, חצוי לאורך, פרוס דק (על57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פטה מתפוררתגבינת פטה מתפוררת4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק, לחתוך לרצועות 1/4 אינץפלפל ירוק, לחתוך לרצועות 1/4 אינץ4ביצים מבושלות קשות, מבותרותביצים מבושלות קשות, מבותרות5זיתים מגולענים קצוציםזיתים מגולענים קצוצים2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 קילו קישואים,שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה4פרוסותפרוסות תפוזפרוסות תפוז11 קילו קישואים,אורגנו טרי קצוץ או 1/4 כפית אורגנו מיובשאורגנו טרי קצוץ או 1/4 כפית אורגנו מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שזיף, חצוי לאורך דק פרוסעגבניות שזיף, חצוי לאורך דק פרוס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ רימוניםמיץ רימונים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוס דקבצל אדום פרוס דק2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרועהחסה קרועה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים מוגזים, צונניםמים מוגזים, צוננים

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית עובד ממש טוב עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.