קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

סלט ירקות ויניגרט

סלט ירקות ויניגרט
סלט ירקות ויניגרט לוקח בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 55 קלוריות. מתכון זה משמש 6. 11 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש שמן קנולן, מלח, עגבניות שרי ומלפפון. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 21%. סלט ירקות עם ויניגרט הדרים, סלט ירקות שורש קלוי עם ויניגרט תפוחים, ו סלט ירקות, איך להכין סלט ירקות / סלט ירקות בריא דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערת הגשה שלבו את המלפפון, הפלפל הירוק והעגבניות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
מלפפוןמלפפון
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מפזרים מלח וזרעי סלרי. בקערה קטנה, לטאטא שמן וחומץ.
מרכיבים שתצטרך
זרעי סלריזרעי סלרי
חומץחומץ
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים מעל סלט. לזרוק למעיל.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. המחזורים גלדיאטור שרדונה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מחזורים גלדיאטור שרדונה
מחזורים גלדיאטור שרדונה
הארומטים באמת קופצים מהכוס. פפאיה, אפרסקים ואננס על האף עם רק רמז של אלון קלוי. נקטרינות ופירות אבן אחרים על החלק הקדמי. טעמים בשלים ועגולים של מיץ אפרסק ואננס. חומציות רכה ומרקם שופע עוטפים את הלשון לכיוון החלק האחורי של החיך.משתלב עם טעמים עשירים וקרמיים כמו צדפות בבור בלאן כתום. גם עוף אלפרדו, פטוצ ' יני פירות ים, או כל פסטה חנוקה ברוטב שמנת.