קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות99
מגזין

סלט ירקות חורף פריך עם זיתים וצלפים

סלט ירקות חורף פריך עם זיתים וצלפים
סלט ירקות חורף פריך עם זיתים וצלפים הוא ללא גלוטן, וכל 30 ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 295 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 22 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה על 1 שעה ו 15 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חורף. אם יש לך שמן זית, מלח ופלפל, רדיקיו-חצוי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית נסו סלט תפוחי אדמה עם זיתים, צלפים ופרמזן, סלט כרובית עם זיתים ירוקים וצלפים, ו סלט תפוחי אדמה עם זיתים, עגבניות וצלפים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מומלחים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את פרחי הברוקולי ואת blanch רק עד פריך, על 3 דקות; לנקז, לצלול לתוך מי קרח לנקז היטב. ללטף את הברוקולי יבש לחלוטין. חזור עם פרחי הכרובית. באמצעות מנדולינה, פורסים את נייר השומר דק.
מרכיבים שתצטרך
3
בקערה קטנה, לשלב את כף 1 כל זיתים קצוצים צלפים עם גרידת לימון, חרדל ושום.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את החומץ, ואז מקציפים בשמן הזית. מתבלים את הרוטב במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים חצי מהרוטב לתוך קערה גדולה.
6
מוסיפים את הכרובית, ברוקולי, זיתים שלמים וצלפים וזורקים; בואו לעמוד במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את כל הירקות הנותרים, מתבלים במלח ופלפל וזורקים.
מרכיבים שתצטרך
8
הוסף עוד רוטב אם תרצה וזרוק שוב.
9
מקשטים את הסלט עם שברי שומר ומגישים, עוברים את הרוטב הנותר ליד השולחן.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 ברוקולי ראש, לחתוך לפרחים בגודל ביס1/2 ברוקולי ראש, לחתוך לפרחים בגודל ביס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים מגולענים קלמאטה, בתוספת 1 כף זיתים קצוציםזיתים מגולענים קלמאטה, בתוספת 1 כף זיתים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים סחוטים כולו, בתוספת 1 כפית צלפים קצוציםצלפים סחוטים כולו, בתוספת 1 כפית צלפים קצוצים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כרובית ראש, לחתוך לפרחים בגודל ביס1/2 כרובית ראש, לחתוך לפרחים בגודל ביס4צלעות סלרי, פרוסות דק באלכסוןצלעות סלרי, פרוסות דק באלכסון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1ראשאנדיב, פרוס 1/2 אינץ ' עבהאנדיב, פרוס 1/2 אינץ ' עבה1ראשescarole, עלים פנימיים בלבד, קרוע לחתיכות בגודל ביסescarole, עלים פנימיים בלבד, קרוע לחתיכות בגודל ביס1נורת שומר, כמה בריכות נוצה שמורות וקצוץ גסנורת שומר, כמה בריכות נוצה שמורות וקצוץ גס0(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)jicama, קלופים וחותכים למקלות juliennejicama, קלופים וחותכים למקלות julienne11 קילו קישואים,כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1ראש קטןradicchio-חצוי, cored וחותכים לרצועות 1/4 אינץradicchio-חצוי, cored וחותכים לרצועות 1/4 אינץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן