קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות9
ציון בריאות14
מגזין

סלט ירקות קרמי

סלט ירקות קרמי
סלט ירקות שמנת עשוי להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מתכון זה משמש 9. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן, ולקטו אובו יש 100 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ואספו פרחי ברוקולי, מיונז, מלח ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מתכונים דומים: סלט ירקות קרמי, סלט ירקות סופר עם רוטב שקדים שמנת, ו סלט ירקות, איך להכין סלט ירקות / סלט ירקות בריא.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הברוקולי, הכרובית, האפונה והבצל. בקערה קטנה, לשלב את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
ברוקוליברוקולי
בצלבצל
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים מעל ירקות וזורקים לציפוי. מכסים ומכניסים למקרר למספר שעות או למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שארל דה קזנוב טטה דה קובי ברוט. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
צ ' ארלס דה קזנוב טטה דה קובי ברוט
צ ' ארלס דה קזנוב טטה דה קובי ברוט
הבועות העדינות יוצרות חוט גדול על רקע זהוב. אף פירותי וטעמי סוכר שעורה ובריוש טעימים ומתמשכים. יין תוסס מאוד שהוא מאוד תכליתי. זוהי שמפניה בהירה, נוחה לכל צד!שמפניה זו משתלבת היטב עם רכיכות, מנות חזיר, גבינות עדינות ורכות ודגים עשירים.תערובת: 10% שרדונה, 30% פינו מיוניה, 60% פינו נואר