קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות1
ציון בריאות34
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט כרוב ניצנים מטוגן

סלט כרוב ניצנים מטוגן
סלט כרוב ניצנים מטוגן נטול גלוטן, ומספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1461 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 142 גרם שומן. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. גשו לסופר וקנו לכם מלח כשר, פתיתי פלפל, אבקת תיבול צ'ילה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 82%. נסו סלט כרוב ניצנים מגולח עם גבינת עיזים מטוגנת במחבת, כרוב ניצנים אורז חום מטוגן, ו כרוב ניצנים וחשיש בייקון עם ביצה מטוגנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
באמצעות מחבת סאוט, מחממים את שמן הירקות על אש בינונית. לקצץ את הקצוות של כרוב ניצנים לפצל במחצית מלמעלה למטה. כאשר השמן רק מתחיל לעשן, בזהירות להוסיף את כרוב ניצנים חצוי למחבת.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ניצניםכרוב ניצנים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
לטגן עד שהם מעט פריכים וחומים, 2 עד 3 דקות.
4
הסר את כרוב הניצנים מהמחבת ולתת להם לנקז במשך כ 3 דקות על מגבת נייר יבש.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ניצניםכרוב ניצנים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
5
בקערת ערבוב, מניחים את הנבטים המטוגנים, פריזי, בצל אדום כבוש, עלי פטרוזיליה וצנוניות וזורקים.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
בצל אדוםבצל אדום
צנוןצנון
נבטיםנבטים
אנדיב מתולתלאנדיב מתולתל
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
6
מוסיפים את החמוציות, קליפת חזיר מתפוררת ויניגרט תמרינדי. לזרוק היטב. מתבלים עם עלי הכוסברה, תיבול, מלח ופלפל. זרוק שוב.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמוציותחמוציות
ויניגרטויניגרט
תיבולתיבול
תמרינדי.תמרינדי.
חזירחזיר
בקרבקר
7
מסדרים את הסלט בקערת סלט סגלגלה ארוכה. תביא את עלי הכוסברה לחלק העליון של הסלט.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מקשטים עם גבינת מנצ ' גו מגוררת על הסלט.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מנצ ' גוגבינת מנצ ' גו
9
מערבבים את החומץ, 1/4 כוס מים, הסוכר, אורגנו, מלח, פלפל שחור, פתיתי פלפל, שיני עלה דפנה בסיר בינוני כבד ולהגדיר אותו על חום בינוני גבוה. מביאים את התערובת לרתיחה, ולאחר מכן מוסיפים את פרוסות הבצל, מפרידים אותם לטבעות בודדות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
אורגנואורגנו
חומץחומץ
ציפורןציפורן
בצלבצל
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
10
תן לתערובת לחזור לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום ולבשל עד הבצל לרכך לנבול, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
11
הסר את הסיר מהחום, לכסות ולתת את התערובת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
12
להעביר את הבצל ואת נוזל כבישה שלהם צנצנת זכוכית בגודל רבע או לחלק בין מיכלי פלסטיק. מכסים ומקררים עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
13
מוסיפים את מחית, חומץ ומלח לקערת מתכת. לאט לאט להקציף בשמן.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ניצניםכרוב ניצנים1(יכול להיות או להרחיק)אבקת תיבול צ'ילה, כגון טג' יןאבקת תיבול צ'ילה, כגון טג' ין2(חוֹרֶף)חמוציות טריות, ספוגות ביין אדוםחמוציות טריות, ספוגות ביין אדום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה טרייםעלי פטרוזיליה טריים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפריזי.פריזי.0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1צביטהצבטו פלפל טחון טריצבטו פלפל טחון טרי0(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת מנצ'גו מגורדת היטבגבינת מנצ'גו מגורדת היטב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובש (עדיף מקסיקני)אורגנו מיובש (עדיף מקסיקני)2(חוֹרֶף)קליפת חזיר מתפוררתקליפת חזיר מתפוררת1צנון, פרוס דקצנון, פרוס דק1largesבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק1צביטהקמצוץ פתיתי פלפל אדומים יבשיםקמצוץ פתיתי פלפל אדומים יבשים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2(חוֹרֶף)יין אדום או חומץ שרייין אדום או חומץ שרי1(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית תמרינדnameמחית תמרינדname2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות