קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט כרוב ראמן / סלט כרוב

סלט כרוב ראמן / סלט כרוב
סלט כרוב ראמן / סלט כרוב הוא חלב חינם מנה צדדית. מתאים ל-8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 27 גרם של שומן, וסך הכל 329 קלוריות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה היפנית הזאת. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. גשו לסופר וקנו שקדים, מלח ופלפל, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו סלט כרוב אטריות ראמן, סלט כרוב (סלט כרוב מקסיקני ), ו סלט כרוב סיני / סלט כרוב סיני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

ריזלינג, סאקי וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לאטריות ראמן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.