קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

סלט לחם טונה

סלט לחם טונה
סלט לחם טונה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 4 מנות עם 300 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן כל אחד. לכו לחנות ואספו מלח ופלפל כשרים, חומץ בלסמי, זיתי קלמטן ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. 13 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 89%. מתכונים דומים: סלט לחם טונה, כריך סלט טונה עם לחם צימוקים, ו סלט טונה דיז'ון-כוסברה על לחם מלא.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערת הגשה בינונית מוסיפים את העגבניות ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים לשבת 10 דקות לפני שמוסיפים את השעועית, הטונה, השאלוט והזיתים. רגע לפני ההגשה מערבבים פנימה את קוביות הלחם ומשלבים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
קוביות לחםקוביות לחם
שאלותשאלות
זיתיםזיתים
שעועיתשעועית
טונהטונה
4
בקערה קטנה מקציפים יחד את החרדל, החומץ והמלח והפלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדלחרדל
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מטפטפים פנימה את השמן, מקציפים לתערובת.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
יוצקים מעל הסלט ממש לפני ההגשה.
7
מוסיפים את הבזיליקום וזורקים. טועמים לתיבול לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
באזיל!באזיל!

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה ניתן לזווג עם מרלו, פינו נואר, ו רוזויטיין. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ בטעמי דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וליקריץ שחור, מקל על תווים של הל, קינמון וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרנת ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי ומתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אך ניתן לשלב אותו עם מגוון מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה עבור כמעט כל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהוב למשל, עדיין מבנה טאנין של היין הוא רך מספיק כדי זוג עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהוב עליך.