קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות100
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט סטייק בגריל

סלט סטייק בגריל
סלט סטייק בגריל עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף המנות העיקריות שלך. מתכון זה מכין 4 מנות עם 1187 קלוריות, 79 גרם חלבון, ו 85 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 69% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך את כלמתכונים. אם יש לך תירס, חתיכות בייקון בייקון אמיתי, גרעיני חמניות, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. עם כפית ציון 90%, המנה הזו מדהימה. מתכונים דומים: סלט סטייק פורטובלו בגריל עם אבוקדו, ליים ותירס בגריל, סלט סטייק בגריל עם גבינה כחולה + ענבים בגריל, ו סלט סטייק בגריל.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

ניתן לשלב סטייק עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, ואילו סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מדלנה מרלו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
מדלנה מרלו
מדלנה מרלו
מדלנה מרלו מציעה ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים מעץ אלון עם רמזים של וניל ואניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.