קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות1
ציון בריאות59
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט סטייק ג'ינג'ר

סלט סטייק ג'ינג'ר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלט סטייק ג'ינג'ר. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 774 קלוריות, 57 גר' של חלבון, ו 39 גרם של שומן כל אחד. זה מושלם עבור יום ולנטין. מתכון זה של חלוצה אישה יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, חלפיניו, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו סלט סטייק ג'ינג'ר, סלט סטייק שומשום-ג'ינג'ר, ו סלט סטייק טאקו w / רוטב ליים ג'ינג'ר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים סטייק במרינדה מרכיבים בשקית Ziploc.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים ומניחים סטייק לתוך שקית. להשרות במשך 30 דקות עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים סלט רוטב מרכיבים לחתוך בצל ירוק.כאשר סטייק מסיים להשרות, מוסיפים 2 כפות שמן זית למחבת חמה. לבשל סטייק על 1 1/2 דקות לכל צד, או עד בינוני נדיר.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר ממחבת ולשמור על צלחת, ומאפשר להתקרר מעט.לזרוק ירקות סלט ב 3/4 של רוטב הסלט.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים סטייק על קרש חיתוך לחתוך דק, ואז לשפוך מיצים מהצלחת מעל. תל השליך סלט על מגש, ולאחר מכן במקום סטייק פרוס על גבי סלט.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים רוטב סלט שנותר מעל.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים בצל ירוק על הסלט, ומוסיפים עגבניות שרי אם זה גורם לחצאית שלך לעוף.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. המרלו של מחוז פג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה