קושירגיל
מוכן ב29 דק.
מנות2
ציון בריאות56
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט סטייק עם ארוגולה, פרמזן וצלפים פריכים

סלט סטייק עם ארוגולה, פרמזן וצלפים פריכים
סלט סטייק עם ארוגולה, פרמזן וצלפים פריכים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 2 מנות. מנה זו מכילה סביב 41 גר' של חלבון, 97 גרם של שומן, וסך הכל 1030 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמן זית כתית מעולה, פלפל, קמחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. הכנת המנה לוקחת כ 29 דקות. נסו סלט ארוגולה עם פרושוטו פריך, פרמזן וביצים מטוגנות, סטייק בגריל עם תינוק ארוגולן וסלט פרמזן, ו סלט ארוגולה עם סטייק, פרמזן מגולח ויניגרט לימון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לה ג ' וטה האוול הר מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 99 דולר.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.