קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות25
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עגבניות ירוק מטוגן עם רוטב ויניגרט בלסמי

סלט עגבניות ירוק מטוגן עם רוטב ויניגרט בלסמי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל סלט עגבניות ירוק מטוגן עם רוטב ויניגרט בלסמי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 700 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, פלפל טחון, דבש, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: עגבניות ירוקות מטוגנות וסלט סרטנים עם ויניגרט סומאק, סלט עגבניות ירוק מטוגן עם רוטב צ'יפוטלה, ו סלט עגבניות ירוק מטוגן עם רוטב צ'ילי מתוק.

הוראות

1
עבור עגבניות ירוקות מטוגנות: מחממים את שמן הטיגון ל 350 מעלות f בסיר כבד תחתית מעל חום בינוני עד בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות ירוקותעגבניות ירוקות
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בצלחת רדודה, לשלב את קמח התירס, פפריקה, קאיין, מלח ופלפל whisk יחד. בצלחת הרדודה השנייה מוסיפים את הביצים, ובמנה רדודה שלישית מוסיפים את הקמח. לדלות את פרוסות העגבניות לתוך הקמח, ולאחר מכן את הביצים ולאחר מכן את קמח תירס מתובל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קמח תירסקמח תירס
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
עגבנייהעגבנייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מוסיפים את העגבניות מצופות הלחם לשמן, בקבוצות במידת הצורך, ומטגנים עד חום זהוב בכל צד, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שמן בישולשמן בישול
4
להסיר ולנקז על מגבות נייר. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
1
לטאטא את החומץ, דבש, חרדל, מלח ופלפל בקערה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדלחרדל
חומץחומץ
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
טפטוף בשמן עד שתחליב.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
3
כדי להרכיב את הסלט: בקערת סלט, מוסיפים את הירקות, גבינת פטה, שקדים ואפרסקים. למעלה עם רוטב ויניגרט בלסמי ומערבבים יחד. צלחת את הסלט העליון עם עגבניות ירוקות מטוגנות.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרט בלסמיויניגרט בלסמי
עגבניות ירוקותעגבניות ירוקות
גבינת פטהגבינת פטה
שקדיםשקדים
אפרסקאפרסק
ירוקירוק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קוקוס לטיגוןשמן קוקוס לטיגון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון3ביצים, מכותביצים, מכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פטה מתפוררתגבינת פטה מתפוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2עגבניות ירוקות, פרוסותעגבניות ירוקות, פרוסות1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון, ועוד לתיבולפלפל טחון, ועוד לתיבול1צביטהצבטו מלח ופלפל טחוןצבטו מלח ופלפל טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירקות מעורביםירקות מעורבים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2אפרסקים, מגולענים ופרוסים דקאפרסקים, מגולענים ופרוסים דק11 קילו קישואים,מלח, ועוד לתיבולמלח, ועוד לתיבול596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים חתוכיםשקדים חתוכים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. ה-Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר) עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר)
Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר)
Durkheimer Hochbenn Kabinett ריזלינג הוא יין מחניק ועשיר. יש השערה קלה של בוטרייטיס, וכמה טאנינים דביקים, אבל ההשפעה הכוללת נמכרת ומוצקה