קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות3
ציון בריאות9
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף אסייתי פריך

סלט עוף אסייתי פריך
סלט עוף אסייתי פריך הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתאים ל-3 מנות. מנה אחת מכילה 281 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו תפוחים, ערמוני מים, עירית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכונים דומים: סלט עוף אסייתי פריך, סלט אסייתי פריך, ו סלט אסייתי פריך.

הוראות

1
מערבבים את העוף, ערמוני מים, גזר, סלרי ותפוח בקערה ומערבבים לערבב.
מרכיבים שתצטרך
2
לטאטא יחד את חמאת בוטנים, חומץ ורוטב סויה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
3
לטאטא את המיונז ואת עירית, אם באמצעות, כפית את הרוטב על הסלט, ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים אגוזים סויה רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
5
נתוני תזונה
6
ראה ניתוח מלא של נתוני תזונה של מתכון זה "
7
Real Food For Healthy Kids reprinted with assistance of William Morrow / An Imprint of Harper
8
Collins Publishers

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יינות Fram Chenin Blanc עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.