קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף בקארי

סלט עוף בקארי
המתכון סלט עוף קארי Fruited יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 45 דקות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון משרת 8 . מנה אחת מכילה 288 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. לך לחנות ותביא ענבים, פלפל טחון, אבקת קארי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. . זה עובד היטב כמנה עיקרית. וזה די טוב. מתכונים דומים: סלט עוף בקארי, סלט הודו קארי פירות לשניים, ו סלט הודו קארי פירות.

הוראות

1
בקערת סלט גדולה לשלב את העוף, סלרי, בצל, תפוח, צימוקים, ענבים, פקאן, פלפל, אבקת קארי ומיונז.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
מיונזמיונז
עוף שלםעוף שלם
צימוקיםצימוקים
סלריסלרי
ענביםענבים
פקאניםפקאנים
פלפלפלפל
תפוחתפוח
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים הכל ביחד, משליכים למעיל. סלט מוכן להגיש!

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.