קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

סלט עוף הודי

סלט עוף הודי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של הודיים, אז תנו הזדמנות ל סלט עוף הודי. והוא יספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 396 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם יש לכם גרידת ליים, אבקת מסאלה טנדורי, כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: סלט אורז הודי עם עוף, סלט עוף הודי עם בוטנים, ו עוף טיקה קבב עם סלט הודי.

הוראות

1
להניח את חזה העוף בין שכבה כפולה של סרט נצמד ו bash החוצה באמצעות מערוך עד כ 1 ס " מ עבה. לשפשף עם תערובת התבלינים טנדורי וכמה תיבול. עם מחבת מחבת מעל חום בינוני, לבשל את העוף במשך כ 3-5 דקות בכל צד עד מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
כדי להכין את הרוטב, מערבבים יחד את גבעולי כוסברה, גרידת לימון ומיץ, חלב קוקוס ומנגו צ ' אטני עד שיש לך רוטב pourable אז העונה. מסדרים את מרכיבי הסלט על מגש גדול. כאשר העוף מבושל, לחתוך אותו ולהוסיף לסלט. ואז לטפטף על קצת רוטב, לפזר עם כוסברה ו poppadum חתיכות לשרת.
מרכיבים שתצטרך
צ ' אטני מנגוצ ' אטני מנגו
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יבש קריק יקב Chenin Blanc יבש, יין. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!