קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

סלט עוף טחון תאילנדי

סלט עוף טחון תאילנדי
אם יש לך על 50 דקות כדי לבלות במטבח, סלט עוף טחון תאילנדי עשוי להיות מדהים ללא גלוטן וללא לקטוז מתכון לנסות. במנה עיקרית זו יש 388 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-341 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. גשו לסופר וקנו נענע, עלי ליים, צ'ילי ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. מתכונים דומים: ארוחת ערב הלילה: עוף טחון בסגנון תאילנדי עם בזיליקום וצ'ילי, סלט גזר עם בשר טחון, ו עוטפת עוף טחון סיני.

הוראות

1
בערך לקצוץ את lemongrass, עלי סיד, צ 'ילי אדום, שום וג' ינג ' ר, ואז לזרוק את כולם לתוך מעבד בליץ עד שהכל קצוץ דק מאוד יחד. לרכך את חזה העוף לחתיכות קטנות.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)
עלי לייםעלי ליים
אליקסיר גאליקסיר ג
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
בשר טחוןבשר טחון
2
מחממים ווק על חום גבוה ומוסיפים שמן צמחי ושמן שומשום. לזרוק את תערובת lemongrass ומטגנים בקצרה לפני הוספת עוף טחון ואת אבקת צ ' ילי. מערבבים ומטגנים את העוף במשך 4 דקות ואז להתיז ברוטב הדגים. להנמיך את החום קצת ולאפשר את רוטב עוף ודגים לבועות יחד עוד 4 דקות, ערבוב, ולאחר מכן להוסיף את הבצל האדום קצוץ ומבשלים עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו עוף בשר לבן טחון1 קילו עוף בשר לבן טחון
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
רוטב דגיםרוטב דגים
אליקסיר גאליקסיר ג
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
3
הסר מהחום, לשפוך על מיץ סיד ולזרוק בעשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
4
מגישים עם ירקות סלט וסיד סיד בצד.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דוד & נדיה Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.