קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף מקסיקני שכבתי

סלט עוף מקסיקני שכבתי
המתכון סלט עוף מקסיקני שכבתית יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 30 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 2364 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 126 גרם שומן. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, למתכון הזה מבטי קרוקר יש 1 מעריצים. אם יש לך גבינת טאקו, תערובת תיבול פחות סודיום טאקו, רוטב ראנץ', וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סלט שכבתי מקסיקני, סלט מקסיקני שכבתי, ו סלט שכבתי מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לערבב רוטב ותיבול טאקו.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
על מגש גדול או צלחת הגשה אישית, שכבת הנותרים מרכיבים למעט עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
3
טפטוף עם רוטב.
4
מפזרים עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.