קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות22
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף פירות מעל קוסקוס

סלט עוף פירות מעל קוסקוס
צריך מנה עיקרית ללא חלב? סלט עוף מטוגן על קוסקוס יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה זו מכילה כ 24 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 415 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קוסקוס, פלפל, מים וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השקדים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קלפוטי דובדבן טרי עם שקדים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: קוסקוס ישראלי פרי, קוסקוס ישראלי פרי, ו סלט עוף פירות.

הוראות

1
שלב 3/4 כוס מים, 1/4 כוס מיץ, 1/4 כפית אבקת קארי, ו 1/4 כפית מלח בסיר קטן על חום גבוה. מביאים לרתיחה; מערבבים בהדרגה קוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הסר מהחום; לכסות ולתת לעמוד 5 דקות. קצפת עם מזלג.
3
שלב הנותרים 1/4 כוס מיץ תפוזים, הנותרים 1/2 כפית אבקת קארי, הנותרים 1/4 כפית מלח, שמן זית, דבש ופלפל שחור, ערבוב עם מקצף. מערבבים 1 כף רוטב לתוך תערובת קוסקוס, ומניחים בצד את הרוטב הנותר.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
מערבבים עוף ושאר מרכיבים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
5
טפטוף שנותר רוטב על סלט; לזרוק בעדינות מעיל.
6
מגישים סלט על קוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה

מרכיבים

3(חוֹרֶף)שקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף קצוץ ללא עור, ללא עצמות rotisserieחזה עוף קצוץ ללא עור, ללא עצמות rotisserie1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס לא מבושלקוסקוס לא מבושל1(יכול להיות או להרחיק)אבקת קארי, מחולקאבקת קארי, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית extravirginשמן זית extravirgin1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דקבזיליקום טרי פרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות מלון דבשקוביות מלון דבש312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוזים מנדרין בסירופ קל, סחוטתפוזים מנדרין בסירופ קל, סחוט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים, מחולקמיץ תפוזים, מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים אדומים ללא גרעינים, חצויענבים אדומים ללא גרעינים, חצוי1(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב