קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

סלט עוף קריבי W / רוטב ללא שומן

סלט עוף קריבי W / רוטב ללא שומן
סלט עוף קריבי W / רוטב ללא שומן נטול גלוטן, מנה עיקרית. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 436 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. אם יש לך שעועית, עגבניות רומא, קשיו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: סלט עוף קריבי עם רוטב מנגו, סלט עוף בגריל קריבי עם רוטב ליים דבש, ו סלט עוף קריבי ללא גלוטן.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. היובל Hugel Gewurztraminer עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 44 דולר לבקבוק.
יובל Hugel Gewurztraminer
יובל Hugel Gewurztraminer
היובל של הוגל מקורו אך ורק בכרמים בבעלות משפחתית של גראנד קרו בחלק העליון של הטרואר באלזס. Gewurztraminer קלאסי גדול אשר ירוויח במורכבות ואת spiciness במשך 8 שנים או יותר. טעם לוואי נעים ומורכב ארוך שלה יהפוך אותו לשותף האידיאלי לגבינות חזקות ומנות מתובלות.