קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות24
ציון בריאות6
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט פסטה איטלקי

סלט פסטה איטלקי
סלט פסטה איטלקי הוא מתכון ים תיכוני המגיש 24. מנה אחת מכילה 127 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות במחיר סביר מאוד. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. אם יש לך מרינדה מן לבבות ארטישוק, בזיליקום, מלפפון, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. וזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: סלט פסטה איטלקי, סלט חזיר ופסטה איטלקי, ו סלט פסטה איטלקי.

הוראות

1
בצנצנת קטנה עם מכסה הדוק, לנער מרכיבים ההלבשה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
2
לבשל פסטה לפי הוראות החבילה; לנקז. יש לשטוף עם מים קרים כדי להתקרר; לנקז היטב.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
3
בקערה גדולה, מערבבים יחד מרכיבים סלט הנותרים עם פסטה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
4
יוצקים רוטב מעל; לזרוק בעדינות מעיל. מקררים לפחות 1 שעה לפני ההגשה.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרינדה מן לבבות ארטישוקמרינדה מן לבבות ארטישוק2(חוֹרֶף)בזיליקום קצוץ דקבזיליקום קצוץ דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעול סלרי, קצוץגבעול סלרי, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי ליטר, לחתוך לשנייםעגבניות שרי ליטר, לחתוך לשניים2(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאנגלית (seedless) מלפפון, קצוץ( אודותאנגלית (seedless) מלפפון, קצוץ( אודות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים פרוסיםזיתים ירוקים פרוסים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק בינוני, פרוסבצל ירוק בינוני, פרוס340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צנצנת מושרית לבבות ארטישוק, סחוט, מרינדה שמורותצנצנת מושרית לבבות ארטישוק, סחוט, מרינדה שמורות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מוצרלה, לחתוך לקוביות 1/2 אינץגבינת מוצרלה, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה איטלקית קצוצה דקפטרוזיליה איטלקית קצוצה דק1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוניות פרוסותצנוניות פרוסות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת rainbow rotini pastaחבילת rainbow rotini pasta0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)