קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

סלט קוקוס חומוס

סלט קוקוס חומוס
סלט קוקוס חומוס עשוי להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. המתכון הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני משרת 4 . מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 6 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 142 קלוריות. אם יש לכם שעועית גרבנזו, קוקוס, מיץ לימון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 23 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -15 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 61%. הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: קארי חומוס קוקוס, מרק חומוס קוקוס-ג'ינג'ר, ו מרק חומוס קוקוס-ג'ינג'ר.

הוראות

1
שלב שעועית גרבנזו, קוקוס, פלפלי צ ' ילה ירוקים וכוסברה בקערה גדולה. מערבבים פנימה מיץ לימון, ומתבלים במלח. מכניסים למקרר למשך 2 שעות לפני ההגשה לקבלת הטעם הטוב ביותר.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אחוזת ביאן נסידו שרדונה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 53 דולר לבקבוק.
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ניחוחות מזמינים של לימון מאייר, קמומיל וקש חתוך פרצו מהכוס. הכניסה הבהירה מניבה לחיך צפוף ואנרגטי שכולו קווים ישרים ומינרליות השקיית פה.