קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות23
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קשיו קארי שרימפס ללא גלוטן

סלט קשיו קארי שרימפס ללא גלוטן
ללא גלוטן קשיו קארי שרימפס סלט יכול להיות רק את הודי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 322 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו אנדיב בלגי, שרימפס, סלרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן נסו קארי עוף קשיו בישול איטי (גלוטן וחלב חינם!), פסטה שרימפס עם רוטב קארי שמנת {ללא גלוטן ושומן נמוך}, ו סלט שרימפס במרינדה (ללא גלוטן, ללא אגוז, ללא סויה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לערבב את כל מרכיבי ההלבשה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מבשלים ומנקזים אפונה לפי ההוראות של התיק. לשטוף עם מים קרים; לנקז. בקערה בינונית, מניחים שרימפס, סלרי ואפונה.
מרכיבים שתצטרך
סלריסלרי
שרימפסשרימפס
מיםמים
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
להוסיף רוטב; לזרוק מעיל. כיסוי; מקררים לפחות 2 שעות כדי למזג טעמים.
4
ממש לפני ההגשה, מערבבים בעדינות תפוחי אדמה וקשיו לתערובת שרימפס. מסדרים עלי אנדיב, קצוות מחודדים החוצה, סביב קצה מגש בינוני או 4 צלחות. תערובת שרימפס כפית למרכז מגש או לחלק בין 4 צלחות.
מרכיבים שתצטרך
מקלות תפוחי אדמהמקלות תפוחי אדמה
קשיוקשיו
אנדיבאנדיב
שרימפסשרימפס
5
מפזרים קשיו נוספים ותפוחי אדמה מצופים, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
מקלות תפוחי אדמהמקלות תפוחי אדמה
קשיוקשיו

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.