קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות97
מגזין

סלט שירזי

סלט שירזי
סלט שירזי הוא ללא גלוטן, וכל 30 ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 168 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. אם יש לכם עלי פטרוזיליה שטוחים עלה, עגבניות ירושה, מלפפונים חממהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 90% וזה מדהים. נסו סלט שירזי, סלט שירזי, ו סלט עגבניות ונענע (שירזי) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בצל אביב וחומץ בקערה קטנה; בואו לשבת 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל אביבבצל אביב
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
ניקוז.
3
לזרוק בצל אביב, מלפפונים, שום, כל העגבניות, 1/4 כוס מיץ ליים, ו 2 כפות שמן בקערה גדולה; העונה עם מלח ופלפל ולזרוק בעדינות עם הידיים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצל אביבבצל אביב
מיץ לייםמיץ ליים
מלפפוןמלפפון
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
להעביר סלט למגש, הזמנת קערה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים עשבי תיבול הנותרים 1/4 כוס מיץ ליים ו 2 כפות שמן לקערה שמורה; העונה עם מלח ופלפל ולזרוק למעיל. תערובת עשב תל מעל סלט.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
עשבי תיבולעשבי תיבול
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

מרכיבים

2pintsעגבניות שרי, חצויעגבניות שרי, חצוי1קבוצותעירית, לחתוך ל 1 עירית, לחתוך ל 1 " חתיכות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרסית, ארמנית, לימון, או מלפפונים חממה אנגלית, קלופים, עוזב רצועות לסירוגין של קליפה, לחתוך לחתיכות בגודל ביספרסית, ארמנית, לימון, או מלפפונים חממה אנגלית, קלופים, עוזב רצועות לסירוגין של קליפה, לחתוך לחתיכות בגודל ביס0קבוצותשמיר עם גבעולים רכים ופריחה, לחתוך ל 1 שמיר עם גבעולים רכים ופריחה, לחתוך ל 1 " חתיכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחים טריים עם גבעולים רכיםעלי פטרוזיליה שטוחים טריים עם גבעולים רכים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים עם גבעולים רכיםעלי כוסברה טריים עם גבעולים רכים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי טרגון טרייםעלי טרגון טריים1שן שום, מגורד דקשן שום, מגורד דק2largesעגבניות ירושה, פרוסותעגבניות ירושה, פרוסות6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר, פלפל טחון טרימלח כשר, פלפל טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרי, מחולקמיץ ליים טרי, מחולק4(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, מחולקשמן זית כתית מעולה, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1( חצילים)בצל אביב, פרוס דקבצל אביב, פרוס דק6smallsעגבניות אדומות, חתוכות לחתיכותעגבניות אדומות, חתוכות לחתיכות