קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

סלט שעועית צרפתית עם טרגון ופלפל ירוק

סלט שעועית צרפתית עם טרגון ופלפל ירוק
המתכון סלט שעועית צרפתית עם טרגון ופלפל ירוק מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 140 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. כמה אנשים ממש אהבו את המנה הזו. 18 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חומץ יין, מלח ים, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: סלט שעועית ירוקה עם רוטב טרגון שמנת, סלט שעועית ירוקה עם זרעי חרדל וטרגון, ו שעועית ירוקה קלה ומרעננת וסלט Nasturtium עם רוטב טרגון.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. הברון דה שארטר בורדו עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Baron des Chartrons בורדו
Baron des Chartrons בורדו
אף של פירות אדומים טריים. מבנה נהדר, טאנינים רכים, ופינאלה טרי של דובדבן בשל ואוכמניות. אלגנטי ומאוד אופייני לאפלאסיון.ברון דה שארטרון רוז ' הוא זוג אידיאלי עם בשר בקר בגריל, פסטות גבינה או כבש.