קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

סלט שרבט כתום

סלט שרבט כתום
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו סלט שרבט תפוזים. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמפ, ו-30 שלם משרת 6 . מנה אחת מכילה 163 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 6 שעות ו -15 דקות. אם יש לכם תפוזי מנדרינה, שרבט תפוזים, מים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 93 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 52%, שהוא מוצק. נסו סלט שרבט כתום השני, שרבט כתום, ו שרבט כתום עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מקציפים את הג ' לטין למים הרותחים עד להמסה. מניחים להתקרר במשך 10 דקות, ואז מערבבים פנימה את השרבט הכתום עד להמסה מלאה. לאחר שהג ' לטין מתחיל להסמיך, מערבבים פנימה את תפוזי המנדרינה המרוקנים.
מרכיבים שתצטרך
תפוזים מנדריניתתפוזים מנדרינית
גלידת פירות כתומהגלידת פירות כתומה
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
יוצקים לתבנית ג ' לטין, ומכניסים למקרר עד להתייצבות, כ-6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות קרוסברן סונומה חוף שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-27 דולר לבקבוק.
קרוסברן סונומה קוסט שרדונה
קרוסברן סונומה קוסט שרדונה
היין, שמקורו בחבילות קרירות בתוך הכינוי של חוף סונומה, מציג צהוב קש בהיר ונפתח בניחוחות של צפחה, קליפת לימון ויערה. טעמים מפתים של עור תפוח גאלה ופירות אבן לבנים מאוזנים על ידי מרקם מינרלי פריך ונוקשה על האמצע, המגלם את הפירות הגדלים בכרמים שטופי ערפל אלה. החומציות התוססת מספקת דיוק ואורך המניעים גימור מתמשך.