קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות21
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט שרימפס לימון-לינגוויני

סלט שרימפס לימון-לינגוויני
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו סלט שרימפס לימון-לינגוויני. מתכון פסקטרי זה משרת 8 . מנה אחת של מנה זו מכילה כ 23 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל של 470 קלוריות. אם יש לכם חומץ יין, מלח, אורגנו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 64%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: שרימפס עם לימון לינגוויני, לינגוויני עם שרימפס ושמן לימון, ו לינגוויני עם שרימפס ושמן לימון.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את השמן, החומץ, הפטרוזיליה, הקאיין, האורגנו והמלח; הוסף שרימפס. חותם תיק ולהפוך מעיל; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
שרימפסשרימפס
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מבשלים לינגוויני לפי הוראות החבילה, מוסיפים אספרגוס במהלך 3 הדקות האחרונות; מסננים ושוטפים במים קרים. בקערה גדולה שלבו את השמן, גבינת הפרמזן, מיץ הלימון והקליפה; מוסיפים תערובת לינגווינית וזורקים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
מיץ לימוןמיץ לימון
אספרגוסאספרגוס
לינגווינילינגוויני
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מסננים וזורקים את המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
4
הוסף שרימפס לינגוויני; לזרוק בעדינות למעיל. מכסים ומכניסים למקרר עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
לינגווינילינגוויני
שרימפסשרימפס
5
מפזרים בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
באזיל!באזיל!

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס טרי, גזוז וחתוך לחתיכות 1 אינץאספרגוס טרי, גזוז וחתוך לחתיכות 1 אינץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי טחוןבזיליקום טרי טחון2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת לינגוויניחבילת לינגוויני1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן גרוסהגבינת פרמזן גרוסה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס מבושלים קטנים, קלופים ומטוגניםשרימפס מבושלים קטנים, קלופים ומטוגנים2(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

ניתן לשלב שרימפס עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא סנטה מרגריטה פינו גריגיו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
סנטה מרגריטה פינו גריגיו
סנטה מרגריטה פינו גריגיו
צהוב קש חיוור. ניחוח נקי ופריך עם רמזים עזים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני יוצא לדרך במתיקות קלה בגימור ארוך ומלא טעם עדין וחריף.