קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות40
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט שרימפס עלום עם רוטב סיידר

סלט שרימפס עלום עם רוטב סיידר
סלט שרימפס עלום עם רוטב סיידר נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 428 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך קרועים בוסטון חסה, ג'ינג'ר, רוטב ווסטרשייר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מקלות הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קינמון עם צ'יפס קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלט פסטה עם שרימפס עלום ורוטב שמיר לימון, שרימפס עלום סיידר עם סלסה תפוחים איזבל, ו תפוחים שלוקים בסיידר עם אגוזי מלך מסוכרים, קרם רום וסירופ סיידר (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין שרימפס, לשלב את המרכיבים הראשונים 7 בסיר גדול; להביא לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות. מסננים תערובת סיידר דרך מסננת לתוך קערה גדולה; להשליך מוצקים. להחזיר תערובת סיידר למחבת; להביא לרתיחה. מערבבים שרימפס; להפחית את החום, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מחבת מהחום.
3
בואו לעמוד 30 דקות.
4
הסר שרימפס מתערובת סיידר, וזרוק תערובת סיידר. צ 'ופ שרימפ, צ' יל.
מרכיבים שתצטרך
5
כדי להכין רוטב, לשלב סיידר 1/2 כוס ואת 4 החומרים הבאים (דרך חזרת) בקערה בינונית, ערבוב עם מקציף.
מרכיבים שתצטרך
6
כדי להכין סלט, במקום חסה ושאר החומרים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
7
טפטוף 1/2 כוס רוטב על תערובת חסה; לזרוק בעדינות למעיל.
מרכיבים שתצטרך
8
להוסיף שרימפס נשאר ההלבשה; לזרוק מעיל. מסדרים שרימפס על גבי סלט.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.